Visitors

A legjobb recept: Tojás nélküli szülinapi torta

2013.05.17. 13:53 - Adria3

Címkék: zabtej tojás nélkül

DSCN3476sz.jpg

 

 

 

 

 Hozzávalók a - kakaós piskótához:

20 dkg cukor,

1 zacskó vaníliás cukor,

2 evőkanál kakaó,

3 evőkanál ecet,

3 evőkanál étolaj,

30 dkg liszt,(White self-raising flour blend, gluten mentes lisztet használtam)

1 kávéskanál sütőpor,

1 kávéskanál szódabikarbóna,

250 ml. víz,

 

a fehér piskótához:

10 dkg cukor,

1/2 zacskó vaníliás cukor,

1 1/2 evőkanál ecet,

1 1/2 evőkanál étolaj,

15 dkg liszt,

1/2 kávéskanál sütőpor,

1/2 kávéskanál szódabikarbóna,

125 ml. víz,

Krém:

1/2 zabtej,

8 evőkanál liszt,

15 dkg margarin,

porcukor, kakaó, rum ízlés szerint

Csoki máz:

2 tábla keserű csokoládé,

2 evőkanál étolaj,

 

Megsütöttem a kakaós és a sima piskótát.

A kakaót a liszttel elkevertem. A cukrot, vaníliás cukrot, sütőport, szódabikarbónát egy tálba tettem, ehhez adtam az olajat, ecetet, és a víz felét, összekevertem. Majd a kakaós lisztet és a többi vízet fokozatosan hozzáadtam. Kerek torta formába öntöttem. Majd előmelegített sütőben, 160 fokon tűpróbáig sütöttem, kb. 20 percig.

Majd hasonlóképpen elkészítettem a fehér piskótát.

A barna piskótát kettévágtam, majd egy kakaós krémmel megtöltöttem, középre került a fehér piskóta.                                                                               

Krém: A zabtejben felfőztem a lisztet. (A tejben csomó mentesre kevertem a lisztet, majd állandó kavarás mellett addig főztem, míg kemény masszát kaptam.) A margarint kikavartam, majd hozzákevertem a kihűlt főzött krémet, porcukorral, kakaóval és egy pici rum aromával ízesítettem. A kakaós piskótát kettévágtam, majd a krémmel megtöltöttem, végül olvasztott csokival bevontam, a tetejét kis állatfigurákkal díszítettem.

Máz: A csokidarabokat megolvasztottam, hozzákevertem az étolajat, és ezzel vontam be a sütit.

Jó étvágyat!

DSCN3509szel.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkor.blog.hu/api/trackback/id/tr345232052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása