Visitors

A legjobb recept: Briós kalács

2012.07.30. 10:57 - Adria3

DSCN0632bri.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hozzávalók:

½ kg liszt,

5 dkg margarin,

2 db tojás sárgája,

2,5 dl tej,

1 zacskó élesztő,

csipet só,

5 dkg cukor,

A langyos cukros tejben felfuttattam az élesztőt. Megolvasztottam a margarint. Majd a liszttel, sóval, tojások sárgájával összedolgoztam. Ezután kelni hagytam. Ha megkelt, 32 kicsi rudat sodrok belőle. 2 rudacskából alakítom ki a briós formákat. Majd tepsibe rakom, és még hagyom kelni, végül a tojások fehérjéjével megkentem. Kb. 180 fokon 15 perc alatt szép pirosra sütöttem.

Jó étvágyat!

 

DSCN0628bbbb.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkor.blog.hu/api/trackback/id/tr394676213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása