Visitors

A legjobb recept: Intelligens krémes

2013.04.17. 00:40 - Adria3

DSCN3240 rétes.jpg

DSCN3237jen.jpg

Hozzávalók:

20 dkg cukor, ha valaki szereti a nagyon édeset, akkor 30 dkg-ot is tehet bele,

10 dkg margarin,

8 db tojás,

10 evőkanál liszt,

6 csomag vaníliás cukor,

1 l tej,

A cukrot, vaníliás cukrot a margarinnal kikeverjük, majd egyenként hozzáadjuk a tojások sárgáját. Felváltva hozzáadjuk a lisztet és a tejet, majd a tojások felvert habját. Ez nagyon híg tészta lesz, de mikor megsül, szépen elkülönül 3 rétegre a süteményünk, és középen egy krémes réteg fog maradni. Én egy jénait kivajaztam, kiliszteztem, majd ebbe öntöttem a masszát. Előmelegített sütőben először 10 percig 200 fokon, majd kb. egy óra hosszáig 170-180 fokon sütöttem. Sütés közben nem szabad az ajtót kinyitni. Ha megsült, akkor fokozatosan vegyük ki, ne hogy összeessen. Ezután egy fél napig hideg helyen kell tartani, hogy szépen szeletelhető legyen. (De melegen is nagyon finom, csak ekkor még nem lehet szépen szelni.) A tetejét vaníliás cukorral díszíthetjük.
(Az íze engem a madártejre emlékeztet.)

Jó étvágyat!

DSCN3241ret.jpg

DSCN3237jen.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkor.blog.hu/api/trackback/id/tr915071907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása