Visitors

A legjobb recept: Rakott krumpli egy kicsit másként

2013.02.15. 12:02 - Adria3

DSCN3301kruk.jpg

Hozzávalók:

1 kg krumpli,

6-8 db füstölt virsli,

2 pohár tejföl,

2 fej vöröshagyma v. lilahagyma,

30 dkg sajt,

vegeta,

só,

olaj,

A krumplit hajában megfőztem, majd megpucoltam, és kockára vágtam. Egy jénai tálba tejfölt tettem, majd erre egy sor krumplit, sóztam, vegetáztam és egy kevés reszelt sajtot tettem rá. Erre jött a felszelt virsli, majd a maradék krumpli (sóztam, vegetáztam). Majd a hagymát karikára vágva tettem rá. Ezt a maradék tejföl és a reszelt sajt követte. Pici olíva olajjal meglocsoltam, majd sütőben szép pirosra sütöttem.

Jó étvágyat!

DSCN3300kkkk.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkor.blog.hu/api/trackback/id/tr665071880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nils. H 2013.02.15. 22:01:33

az valami veszettül lilahagymának tűnik, nem vörösnek. amúgy jól hangzik.

Adria3 2013.02.21. 15:53:24

Jogos az észrevétel, javítottam. üdv.


süti beállítások módosítása