Visitors

A legjobb recept: Barna tészta tojáspótlóval, zabtejjel, gluténmentes lisztből

2012.03.17. 13:42 - Adria3

Címkék: gluténmentes zabtej tojás nélkül tej nélkül tojáspótlóval

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hozzávalók:

55 dkg gluténmentes liszt (White self-raising flour blend),

2 evőkanál jó minőségű kakaó,

15 dkg margarin,

3 teáskanál sütőpor,

1 bögre zabtej (attól függően, hogy milyen lisztet használunk, változhat a zabtej mennyisége),

15 dkg cukor( de máskor szerintem többet is lehet beletenni),

1 vaníliás cukor,

4 tojásnak megfelelő Loprofin tojáspótló,

A lisztbe belekavartam a kakaót, és a sütőport. Előírás szerint elkészítettem a 4 tojásnak megfelelő tojáspótlót (4 evőkanál Loprofin+16 evőkanál víz). A margarint a cukrokkal habosra kevertem, majd hozzáadtam a tojásokat. Mikor egyneművé vált, akkor felváltva adtam hozzá a zabtejet, és a kakaós sütőporos lisztet. Az elkészült tészta elsőre sűrűnek tűnt, de a sütés során szépen meglazult. Teflonos sütőformába kanalaztam, és szárított narancshéjjal megszórtam. Majd előmelegített sütőben, 180 fokon kb. fél óra alatt megsült. (Tűpróba javasolt.) Ha kész, vaníliás cukorral megszórhatjuk, vagy ízlés szerint tölthetjük lekvárral, krémmel stb.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkor.blog.hu/api/trackback/id/tr754322025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása