Visitors

A legjobb recept: Nyuszis muffin tojás nélkül

2013.03.26. 01:14 - Adria3

Címkék: gyors kókuszos tojás nélkül

DSCN3557 nyuszi.jpg

Hozzávalók:

2 db érett banán,

4 evőkanál joghurt,

3-4 evőkanál cukor,

5 evőkanál liszt,

1 kávéskanál sütőpor,

tetejére:

2dl tej,

2 evőkanál semolina,

1 evőkanál kókusz,

cukor ízlés szerint

díszítésnek :

mazsola, tortapapír, cukorka

A megpucolt banánt összetörjük, majd cukorral, joghurttal elkeverjük. Végül a sütőporos lisztet is hozzáadjuk. A muffin formákat kb. 3/4 részig töltjük meg, nekem ez 5 db. lett. Majd előmelegített sütőben kb. 180 fokon 15 perc alatt megsütjük. A tetejére én egy kókuszos mázat kentem. A tejben felfőztem a semolinát és a kókuszt, cukorral ízesítettem, majd a sütik tetejére kentem. Ezután tortapapírból füleket vágtam ki, cukorból bajuszt, és mazsolából szemeket raktam ki. És ilyen nyuszikat kaptam.

Jó étvágyat!

DSCN3550nuki.jpg

DSCN3545uuuuuuuuuu.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkor.blog.hu/api/trackback/id/tr535171823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása