Visitors

A legjobb recept:Tojás nélküli piskóta

2012.06.18. 22:56 - Adria3

Címkék: gluténmentes zabtej tojás nélkül tej nélkül

2.jpg

Hozzávalók:

20 dkg cukor,

1 zacskó vaníliás cukor,

2 evőkanál kakaó,

3 evőkanál ecet,

3 evőkanál étolaj,

30 dkg liszt,(White self-raising flour blend, gluten mentes lisztet használtam)

1 kávéskanál sütőpor,

1 kávéskanál szódabikarbóna,

250 ml. víz,

A Nosalty receptek között leltem rá erre a piskótára, amit egy kicsit átalakítottam.

A cukrokat a kakaóval összekevertem, majd az étolajat, és az ecetet is hozzáadtam. A liszthez hozzákevertem a sütőport és a szódabikarbónát. Majd ezt is belekevertem a kakaós cukros masszába. A vizet részletekben adtam hozzá, és így csomómentes piskóta tésztát kaptam. (A liszt fajtája és a kakaó minősége befolyásolhatja a víz mennyiségét, akkor jó a tészta, ha az állaga a piskóta tésztához hasonlít) Kerek tortaformába öntöttem, majd előmelegített sütőben sütöttem kb. 20 percet. Kb. 160 fokon érdemes sütni, mert nagyobb hő fokon könnyen megrepedezik a piskóta. (Ez a mennyiség kb. a torta forma feléig fog érni.)

Ha kihűlt akkor, különböző krémekkel tölthetjük.

Én egy főzött citromos krémet készítettem.

1/2 l. zabtej,

8 evőkanál liszt,

3 evőkanál cukor,

1 db. citrom,

15 dkg margarin,

A lisztet és a cukrot a tejben csomómentesre kevertem, majd állandó kevergetés mellett krémmé főztem. Amikor kihűlt, hozzáadtam a kikavart margarinhoz, majd a citrom héjával levével ízesítettem. Az így kapott krémmel töltöttem meg a piskótát.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepkor.blog.hu/api/trackback/id/tr144597038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása